Що є вчитель?

Що є вчитель? Професiонал, що володiє предметом i методикою
його викладання? Безумовно, але цього занадто мало. Психолог, що
розумiє дитину, що поважає його внутрiшнiй мир? Звичайно,
але й цього недостатньо. Знати мало. Потрiбно любити дiтей, любити щиро,
не по боргу служби
Завдання завдань учителi — у будь-якому учнi побачити гарне,
розвити його, показати це гарне всiм. Подарувати самого себе. Допомогти
повiрити у своï сили.
Кожна людина — це цiлий мир, мир загадковий i неповторний, i тому
дуже коштовний. Для мене дуже важливо вмiти поважати право кожного учня
бути самим собою, бути несхожим на iншi, мати свiй характер,
своєï думки
Не сума знань, а розвиток здатностей — моя цiль. Для мене головне
— золоте серце й золотi руки, а не золота голова. Талант —
доля деяких. А зробити серце й руки добрими можна! Упевнена!
Менi цiкавий кожна дитина. Менi подобається спiлкуватися так само
як з успiшним, так i з так званим важким. Хоча я не зовсiм розумiю
значення цього слова. Кожна людина в чомусь важкий, а в чомусь вiдкритий
для iнших. Яке внутрiшнє задоволення випробовуєш тому, що
знаходиш крапки загального зiткнення, а вони є завжди, потрiбно
тiльки вмiти ïх побачити й у дитинi, i в собi. I як часом
перетворює дитина, виявившись в iнший, вiдмiнноï вiд групи
або класу обстановцi
Спiвтворчiсть, спiвробiтництво. Цi слова для мене однокорiннi.
Немає творчостi без працi! I яка ж праця без творчостi. Ця звичка
— основа майбутнього щастя, духовного збагачення Учити й учитися
— от мiй девiз. Учити мислити, осягати таємницi життя, учити
слухати й чути, дивитися й бачити, говорити й висловлюватися, а головне
— почувати. Учитися на помилках, опираючись на знання й вiрячи в
удачу. Iти вперед…
Iти рука об руку до вершин, виховуючи Людини, доброго, чуйного,
чималого, товариського, упевненого, самостiйного й цiлеспрямованого.
Людини — особистiсть, людину — творця. Учитися в дiтей
вiдкритостi, щиростi, свiтлому погляду на життя, умiнню бачити красу й
гармонiю миру. Учитися в колег, але пам'ятати: скопiювати й повторити
чужий шлях не можна, потрiбно шукати свiй шлях, свою iстину
И я шукаю свiй шлях i свою iстину…
Турбота про людське здоров'я…- це турбота про гармонiйну повноту
всiх фiзичних i духовних сил i вiнцем цiєï гармонiï
є радiсть творчостi
В. Сухомлинский
Дуже хочеться, щоб цi три аспекти в тiснiй єдностi утворювали
цiлiсну систему утворення. Виховання душi й серця є
гарантiєю того, що iнтелектуальне утворення буде використовуватися
в благо всiх людей
Такий я бачу свою педагогiчну фiлософiю. Це — моя МРIЯ й моя ЦIЛЬ.
Це — МАЙБУТНЄ моє, моïх учнiв. НАШЕ
МАЙБУТНЄ!

Подякувати Помилка?

Дочати пiзнiше / подiлитися